مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:242022-12-13سياسي

گفت وشنود| چه فرمایشی داشتید؟!


قاتل دو بسیجی مدافع امنیت قبل از اجرای حکم اعدام، گفته است؛ برادر کشی کرده ام و از جنایتی که مرتکب شده ام به شدت پشیمانم، خود من بیشتر از خانواده های این دو شهید در انتظار اعدام هستم و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود سه شنبه 22 آذر 1401 نوشت: گفت: قاتل دو بسیجی مدافع امنیت قبل از اجرای حکم اعدام، گفته است؛ برادر کشی کرده ام و از جنایتی که مرتکب شده ام به شدت پشیمانم، خود من بیشتر از خانواده های این دو شهید در انتظار اعدام هستم و .

گفتم: از سلطنت طلب ها و منافقین و کومله و دموکرات انتظاری نیست ولی برخی از مدعیان اصلاحات و روزنامه هایشان که ادعای مردم دوستی دارند! با اعدام قاتل این دو شهید مخالفت کرده و وقاحت و کاسه لیسی اسراییل را به جایی رسانده اند که قصاص او را جنایت ! نامیده اند! گفت: از کسانی که نتانیاهو آنها را بزرگ ترین سرمایه اسراییل نامیده و جرج سوروس صهیونیست برایشان نسخه عملیات می پیچد، انتظار داری روی حرف اسراییل حرفی بزنند؟! گفتم: ایول! از نوکری پرسیدند رابطه تو و اربابت چگونه است؟ گفت؛ هر وقت من حرف می زنم می گوید؛ باز هم که آروغ زدی؟! و هروقت او آروغ می زند، من باید بگویم؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| چه فرمایشی داشتید؟!

گفت وشنود| چه فرمایشی داشتید؟!